SMTP server na blacklistu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Duben 19 21:27:47 CEST 2010

Jasne, ze chtejte svoji vlastni IP adresu. To je standard a vse o utocich jsou jen kecy. I male domaci routeriky maji slusne udelane byt jednoduche firewally, tisice lidi to tak maji a o zadnem tuhnuti routeriku z duvodu automatickych utoky jsem nikdy neslysel (ty utoky nepochybne jsou a je jich pomerne dost, napriklad ted v poslednim obdobi dostavam denne ze svych serveru cca kolem 5 - 10 "denyhost" zprav - tedy zprav o takovych utocich).

Jakub Serych