RE: elektronický podpis

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Duben 19 20:34:14 CEST 2010

Ja sam ho jeste nepotrebuji, takze za nej nehodlam davat penize, ale kolega co ho ma rika, ze je hlavne potreba to vyoptimalizovat tak, abyste mel el. podpisu co nejmene.
Doporucuje informovat se u bank ktere pouzivate na moznosti jejich el. podpisu a kompatibilitu se statem uznavanymi podpisy. U nekterych bank to funguje tak, ze jejich podpis je nejakym smerem kompatibilni s tim statnim (pro financak) a u nekterych zase alespon mate moznost si nechat ten statni prihrat na stejnou cipovou kartu.

Jakub Serych