RE: Quo vadis konfera?!

Tomáš Tomáš tom.tore na seznam.cz
Pondělí Duben 19 15:13:25 CEST 2010

Nemohu poprit, ze me podobne myslenky napadaji take, ale castecne jsem to pricital svemu znechuceni z vyvoje ve spolecnosti, Paroubek se mi pristehoval do mesta  a tomu, ze starnu, minimalne jsem rad, ze nejsme sam :-)
Casy pred vyloucenim Jirky , blahe pameti tusim 2006 se jiz asi nevrati. Nevadi mi ani neelektricke prispevky, dokonce bych pripustil i sirsi politickou debatu , treba v obligatni patek.
Nicmene je fakt, ze se vytratili kvalitni elektricke odpovedi, a zrejme proto neprichazi na otazky.
Obcas mi to tu pripada jako fanklub nejvetsiho kolotoce na svete :-)

Nicmene clovek by mel zacit u sebe a teprve pak kritizvat. Nedavno se zde rozjela debata na tema konstrukce laboratrniho zdroje.objevilo se i par zajemcu. Ve veci jsem dale badal  a soucasne zavery sem hodim dnes nebo zitra.

Tomas

>Ahojte,

tak som sa zamyslel, ze ako to ide s konferou v poslednom case. Mam pocit, ze elektronika je tu uz len okrajova zalezitost, tak ako vsetko v nasom malom state. Kedysi aj ta elektronika bola zaujimavejsia, ale po case sa to tu vzdy zvrhne k tomu, ze clovek vyzera ako blb, ze sa vobec opytal. Vsetkym je vsetko jasne a vsetci vsetko vedia, ved stare zname recepty su uz overene praxou a vsetci v konfere ich pozname. Aj nevycerpatelna studnica receptov sa uz vycerpala a tak su odpovede naozaj obcas trapne. Priznam sa, ze sam som tiez podlahol tejto modnej vlne a na niektore, aj ked hw otazky, som tiez imunny. Vzdy som sa tesil aspon na vikendove kecanie, napr. s Wekom o ziarovke, ale aj tento druh konverzacie pomaly zakapal... Mam pocit, ze to tu uz je len tliachanie popri praci, ktore s elektronikou nema uz nic spolocne. Sam to sice obcas vyuzijem, ale aj tak mam pocit, ze tu pomaly skapina pes, tak ako na inych serveroch a konferach. Nemate aj Vy ten pocit tiez?!

A.