previnuti komutatoroveho motorku

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Neděle Duben 18 22:49:13 CEST 2010

Ahoj,
zkus se zeptat v Kovotermu na Ksirove, davam tam motory na previnuti, ceny
maji slusne, levneji to v Brne asi nikdo neudela. V cementarne to kdysi
previjel Honza Brzobohaty, z Tvarozne, vyvazoval jsem mu to, ale kontakt na
neho nemam :o(.
Vladimir

From: DeeJay
Sent: Sunday, April 18, 2010 9:54 PM
To: 'HW-news'
Subject: previnuti komutatoroveho motorku

Zdravim vsechny :-)

Chci se poptat, zda ma nekdo zkusenost s previjenim rotoru komutatorovych
motorku. Dlouho mi ve sklepe lezel vysavac Philips Triathlon, ktery kdysi
nacucnul vodu. Ted sem se konecne dostal k oprave , rozebral vycistil a
vypadalo to ze sou jen v pytli loziska - motorek normalne jel, jen byl
trochu prismahnuty komutator - zrejme od toho jak to stalo na miste kvuli
loziskum. Takze sem koupil loziska, ocistil a prebrousil komutator  a
slozil - pri zkousce moturku se vsak otevrelo samo peklo - za nekolik sekund
se komutator rozhavil do cervena.  Vim je to debilni vysavac,ale uz sem do
neho investoval dost energie na to,abych ho hodil do popelnice - bohuzel to
vypada, ze jsem ve stadiu jako Wek se zarivkou  :-( pokud by nekdo byl
schopen kotvu opravit tak do tisicikoruny tak to bych investoval ... Bohuzel
jsem se na nejakem foru docetl, ze je u techto motorku problem s vyvazenim a
impregnaci vinuti, aby bylo odolne v otackach.
Stve me to - protoze tenhle vysavac je jeste docela poctiva prace,
rozebiratelny, opravitelny, zadnej lowcost ve stylu zahod a kup novy.
Pro ilustraci odkaz na par obrazku:

http://picasaweb.google.com/lh/photo/Pj-I9nD3e3trshbk-ZjNwQ?feat=directlink
http://picasaweb.google.com/lh/photo/Pt7ldWuS5VOwBKMgTYZSWw?feat=directlink
http://picasaweb.google.com/lh/photo/tg8A2I2ezBdfHjO6ewnQMg?feat=directlink