OT: FlashPlayer pod Linuxem a novinky.cz

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Sobota Duben 17 09:18:20 CEST 2010

Tak jsem kouknul na bloknuté objekty. Novinkové video mi blokuje úžasný
výraz:

/[\W_]ad(?!=&)(banner|click|flow|frame|ima?ge?|log|serv(er|e)?|stream|type|view|vert(ising|isement)?|trix|xchange|wrapper)?s?[\W\d_]/

a protože je to velice úspěšný filtr, který má velký počet zásahů, tak
se prostě bez videa na novinkách obejdu.

Pavel Krafčík