pb baterie = renovace?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Duben 16 23:59:46 CEST 2010

 16.4.2010, 23:51:53

No, prodaval se pripravek jmenem "smetka", udajne rusko-vojenskeho
puvodu, ale osobni zkusenosti s nim nemam.
Druhou moznosti je postup s H2O2, byl popsan nekde ve starsim AR a
mozna i zde v konfere, ale ani to jsem nezkousel.
Z ciste elektrickych moznosti se doporucuje nabijeni pulznim proude
pri castecnem vybijeni, strida 1:1, frekvence cca 1Hz, pomer proudu
nab/vyb 0,05C : 0,005C , po nabiti pomalu vybit a postup cca 3x
opakovat.
Vysledky veskerych ozivovani velmi zavisi na stavu aku, presnej
receno, na pricine proc je KO. Ovsem ani v nejpriznivejsim pripade
nelze cekat zazraky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz