OT piatkova hadanka

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Duben 16 22:24:51 CEST 2010

Mnojo... ale samozrejme viem tazsie: priebeh bitky v Kurskom obluku s datumami a menami... ;-) (na tomto som pred X rokmi pohorel na pisomke z dejepisu, nie zeby to bola taka trauma, ale zapamatal som si ten pocit dokonalej zbytocnosti memorovat prave tento druh informacie...)

To vazne ten datum viete z hlavy? Kebyze sa ma niekto opyta, kedy bol vymysleny laser, tak poviem ze v sestdesiatych rokoch, ale rok teda by som rozhodne nevedel... No a takto opacne polozenu otazku by som nevedel zodpovedat. Pre Vas je fakt tazke polozit tazku otazku... ;-)

Ale inak tych 50 rokov bolo pre laser fakt zaujimavych. Dneska ma tu na "stredozapade" kazdy doma niekolko kuskov, denne prechadza okolo tucta dalsich a pouziva mozno aj par desiatok naraz, a ani si to nevsimne...

Pritom drviva vacsina ludi (vratane mojich synov napriek mojej urputnej osvete) si mysli, ze laser je to cim sa striela vo filmoch...

Pekny vikend!

wek