Re: I když není ten pátek opět Strašecí

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pátek Duben 16 08:30:14 CEST 2010

S proudy od železnice jsem jednou viděl opravdovou záhadu. Na začátku
devadesátých let, to se ještě používaly u počítačů CRT, sídlila jedna
firma zabývající se počítačovou grafikou kousek od Hlavního nádraží v
Praze. Těsně u baráku jim tam vedl jakýsi napájecí kabel a vždycky
když se rozjížděla lokomotiva, všechny monitory ve firmě na chvíli
změnily barvu :-)

Aleš Procháska