W7 a XP mode

Pajpach pajpach na katedrala.net
Čtvrtek Duben 15 16:16:19 CEST 2010

Mam takovy problem s XP mode. Mam W7 prof. C2D 2,1G procesor, 2GB RAM,
Stahl jsem si a nainstaloval XP mode, krasne fungoval, ale po par desitkach
minut zacal silene "lagovat" dospelo to do takove nepouzitelnosti ze (pri
vytizeni realneho procesoru na 12%) jsem pri psani textu (nepisu nijak
rychle) stihnu napsat skoro cely radek nez se mi zobrazi. Proste se cely
system zasekava takovym zpusobem, ze je nepouzitelny. je jako zapauzovany, a
jednou za cca vterinu se na cca 100ms probudi udela co ma v bufferu a zase
uspi. Myslel jsem, ze je to vina nejakeho programu ktery jsem do virtualnich
XP nainstaloval, zkousel jsem vypnout integracni funkce, a casem to totalne
zablokoval. Dnes jsem mel cas si s tim hrat, tak jsem vsechno (XP mode)
odinstaloval, nainstaloval, vytvoril NOVY virtualni pocitac a krasne
fungoval. Tak jsem zacal instalovat programy (TCMD, Acrobat reader 9.2,
compact framework, a zase to zacalo tuhnout. To se mi zdalo uz divne, zadny
z techto programu mi nikdy nikde nedelal problemy. Tak jsem zkusil opet vse
odinstalovat nainstalovat, vytvorit novy virtualni XP pocitac. Zase krasne
fungoval na zacatku, nechal jsem ho hodinku bezet naprazdno (vypnute
aktualizace) a svete div se, ZASE LAGUJE jak prase.
Nevidel jsem ze by si na tuto "ficurku" nekdo stezoval, tak se ptam, je to
problem jen u me, nebo to nikdo nepouziva?
A hlavne jak se tohoto chovani zbavit?

S pozdravem
Pajpach