SAT - karty DlGl v jinych prijimacich

jan kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Duben 15 09:17:25 CEST 2010

2010/4/14 DeeJay <deejay na email.cz>

>  Zdravim zucastnene a fanousky sat prijmu zvlast :-)
>

> Tak to opravdu vypada, ze DlGl to mysli s odriznutim neofiko prijmu vazne a
> domu mi tedy dorazila nova dekodovaci karta s podrobnymi instrukcemi co s ni
> mam delat. Napadlo me ze bych ji zkusil pouzit ve svem IPBoxu - s tou
> puvodni to neslo, byla parovana s prijimacem (coz je mimochodem dost debilni
> :-( Otazkou je, zda se parovani provede opravdu az po prvnim vlozeni do
> prijimace nebo jestli to jiz nastavili před odeslanim.

Mam to jen z doslechu, ale

>  Dalsi veci je volba spravneho pluginu ktery bude s kartou spolupracovat -
> mluvi o prechodu na N na gra3 takze netusim co na to pouzit. Pokud je někdo
> ochotny se podelit o poznatky - bylo by to fajn, ten jejich Humax mi opravdu
> moc nevyhovuje

Parovani karty a prijimace je zalezitost, kdy provider posle platne
dekodovaci klice tak, ze je lze spravne "pouzit" pro dekodovani obrazu jen
pri pouziti spravneho RSA klice ( ten je svazany s ID  prijimace)  ulozeneho
v prijimaci  a spravne  dekodovaci karty.
Jsou jedinci, kteri to "louskli" kvuli sdileni a pomoci JTAGu vytahli
z prijimace RSA key a ID boxu. Jenomze je to no bublic, navic pada zaruka na
prijimac - rozebrani , poruseni plomby. Neco malo o tom zabavnem "zakroku"
je videt na tomto obrazku:
http://i18.tinypic.com/4bqykaq.jpg
jinak nejake strohe info tady:
http://arhiva.elitesecurity.org/t232155-RSA-Box-kljucici-iz-Digi-TV-risivera

Verim, ze to casem cele vyplave ven, osobne si myslim, ze nema smysl se s
tim zabyvat. Jinak souhlasim, ze je to velke omezeni , kdyz nemohu kartu
pouzit v prijimaci , ktery umi treba zaznam streamu. Pri nahravani poradu
pak clovek musi analogovym vystupem tu ubohou kvalitu opet "
zdigitalizovat"  - jak zoufale :-(

Mimochodem co se tyce Skylink karet  ( byvale TaT do 0 000285 ) precetl jsem
opravneni u toho zakaznika a na vsech je casovy udaj:
01.00. 1990 - 31.00. 1990  + samozrejme chid a popisek, na kterem asi
nezalezi.
 Takze zapis vim, jak vypada, ted jeste jak ho na kartu dostat :-)
Ale to je podobne a zatim no public... :-(

> díky
>

> DJ
>

> BTW: naprosto nechapu proc se provider pod hrozbou sankci tak moc snazi
> ziskat starou kartu nazpet ....

To bylo uz i u karet CZlinku, tam slo spocitat na starych kartach signaturu
a pouzit ji pro nove. Takze tam to bylo z tohodle duvodu.
Co se tyce NAGRA 3 , uz je take komercne hacknuta ( celebro card, titanky??
) , nechapu ten krok vymeny.
Pri je donutili za soucasneho financniho prispeni ostatni provideri, kterym
utikaly penizky........