SAT - karty DlGl v jinych prijimacich

DeeJay deejay@email.cz
Středa Duben 14 22:55:29 CEST 2010

Zdravim zucastnene a fanousky sat prijmu zvlast :-)

Tak to opravdu vypada, ze DlGl to mysli s odriznutim neofiko prijmu vazne a
domu mi tedy dorazila nova dekodovaci karta s podrobnymi instrukcemi co s ni
mam delat. Napadlo me ze bych ji zkusil pouzit ve svem IPBoxu - s tou
puvodni to neslo, byla parovana s prijimacem (coz je mimochodem dost debilni
:-( Otazkou je, zda se parovani provede opravdu az po prvnim vlozeni do
prijimace nebo jestli to jiz nastavili před odeslanim. Dalsi veci je volba
spravneho pluginu ktery bude s kartou spolupracovat - mluvi o prechodu na
N@gra3 takze netusim co na to pouzit. Pokud je někdo ochotny se podelit o
poznatky - bylo by to fajn, ten jejich Humax mi opravdu moc nevyhovuje

díky

DJ

BTW: naprosto nechapu proc se provider pod hrozbou sankci tak moc snazi
ziskat starou kartu nazpet ....