benjicz.cz

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Středa Duben 14 17:34:06 CEST 2010

U Win7 je to ale nejak jinak,  ne? Tam se OEM prodava staviteli pocitace
a ten pak resi podporu, ne?
Jinak nechapu co je to ze strany MS za saskarnu, stejne prudi s prenosem
OEM licence na jine zelezo, tak jim snad muze byt jedno jestli si do
staryho pocitace dam nove windows a stare zahodim. Vlastne na tom
vydelaji 2x...