Re: benjicz.cz

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Středa Duben 14 14:57:50 CEST 2010

Dobrý den

jen bych chtěl říci, že není možné prodat OEM bez HW. MS trvá na tom, že na faktuře musí být HW a Win. Osobně jsem byl svědkem 2x kontroly z MS, kdy volala nějaká madam a ptala se na dostupnost OEM s tím, že PC již má. Po té co jsem ji odmítl to prodat, tak kápla božskou že to byla kontrola.

Tož tak.

Petr