Re: Je windowsCE 6 mrtvá platforma - co jiného mini2440?

quattro QUATTRO quattro@seznam.cz
Středa Duben 14 10:55:17 CEST 2010

Dobrý den,
mini2440 používám, napsal jsem pár článků jak na ni rozjet QT 4.6.
Profesně dělám s WinCE 5 a 6 , doma si hraju s mini2440 a právě zmiňovanou QT. Uvažoval jsem i o androidu, ale zdá se mi to ještě příliš mladé.
S pozdravem Vláďa
http://quattro.haje.cz