solarne ekonomicke perpetuum

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Duben 13 23:01:06 CEST 2010

Nechci zpochybnovat genialitu Spanelu, ale co se na tu genialitu podivat.
Benzinova elektrocentrala 12,5kWh ma spotrebu  0,4 l/kwH. Pri cene 29Kc/l benzinu nas z benzinu vyjde kWh na 11,6Kc, ja teda nevim, ale investovat 11,6Kc + naklady na centralu a dalsi abych dostal 13Kc tak to mi az tak super neprijde, zvlaste pokud to je podvod za ktery mohu fasnout x let

PN