premazavatelny PAL

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Duben 12 20:26:25 CEST 2010

no to ze sa nedaju preprogramovat na dialku asi nie je az taky problem,
skor vyzera ze su uz zastarale a na dnesne aplikacie asi prilis male...
Ale aj to dialkove programovanie ma nieco do seba. Ako som uz hovoril
Slavovi, pri tahani z kontajnera sa pristavil kolega a povzdychol si ako
je dnes lahke na dialku opravit bug vo firmware alebo dorobit nejaku
ficuru. Proste sa urobi build, posle sa na vsetky pocitace alebo
dialkovo programovatelne FPGAcka v ringu a je to.
V casoch LEPu nebolo 16 VF stanic ako v LHC ale 250, ked sa hocico
zmenilo a bolo treba zmenit firmware v doma postavenych riadiacich
pocitacoch (take inteligentnejsie rychle PLC z 80-tych rokov) museli
napalit 4x 250 EPROMiek, tak 4 ludia si zobrali kufriky a auta a isli po
celom ringu vymienat pamate :-)
To si clovek sakra rozmyslel ci je uz vsetko dobre otestovane a nie su v
tom bugy :-)
b.