premazavatelny PAL

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Duben 12 16:05:51 CEST 2010

Mnojo, stara dobra predvojnova kvalita... ;-)

Ale celkom vazne, tieto stare kramy - a mozno este viac original PALka s prepalovacimi nichromovymi prepojkami ci ako to vlastne fungovali - su predpokladam vyrazne viac bombenfest, presnejsie povedane radhard, nez moderne CPLD. Mozno preto si ich tam v tom kontajneri nasiel.

Ale mozem sa mylit.

wek