Odpověď: Nejake sitove zarizeni vhodne pro upravu a prebastleni

Ales Filip nostromo@khnet.info
Pondělí Duben 12 08:22:58 CEST 2010

Mě to běželo od vánoc se 4GB flash Kingston. Minulý týden to začalo
blbnout tak, že se to kousalo. Vždycky jsem tu flash znovu naformátoval
na ext3, a nakopíroval tam obsah. Chvíli to běželo dál, a zase se to
kouslo. Když jsem spustil na flash zápis s kontrolou, tak jsem zjistil,
že některé bloky jsou vadné. Odnesl jsem ji na reklamaci, a jsem zvědav,
jak to dopadne. Kingston má tuším doživotní záruku. (Pokud teda není
myšlena "doživotní záruka" tak, že je v záruce do konce života toho
zařízení).

Aleš Filip