Identifikace obvodu dle schematu a funkce

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Neděle Duben 11 21:38:05 CEST 2010

Ty kondenzátory se máčely do nějakého vosku, kvůli impregnaci, protože krycí
hmota
je pórovitá. Někde jsem kdysi četl, že "pocení" při pájení je normální,
že to je ten vosk, co pak zase ztuhne.

Zdravi
Jirka OK1MWW