Nejake sitove zarizeni vhodne pro upravu a prebastleni

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Duben 11 19:53:03 CEST 2010

No přímo wifi router ne, ale mám krabičku od tenkého klienta hp thi***ntune
xm (12V), do které jsem dal hdd s linuxem a funguje přenádherně. Akorát ta
instalace zabrala celý večer, se 64M paměti se té instalaci moc nechtělo.

Jinak s routery toho jde hodně, ale tu krabičku mám za 150 tak není důvod
pořizovat nějaký drahý router. Pokud takový router ještě nemáte a nevadí
krabička navíc, zkuste zapátrat taky tímto směrem.

----- Original Message -----
From: "Petr Simek" <psimek@jcu.cz>

kdysi jsem videl nejaky navod jak upravit wifi router ze se na nem daly
spoustet vlastni programy ale tuhle oblast moc nesleduju.

Hodila by se mi nejaka krabicka s OS ktera by sla rozebrat a mela v sobe
vstupy a vystupy (staci logicke) s kterymi by se dalo pracovat. Chtel
bych aby to bylo male, melo to jednoduche napajeni (5V nebo 12V), LAN
port , operacni system pristupny pres LAN napr pres ssh (z toho plyne
asi nejaky klon linuxu), aby se do toho daly nahrat vlastni programy
a aby se daly ovladat nejake I/O piny . Program by tam mel prezit reboot
a melo by to mit i nejakou pamet na cfg soubor. Kompilace programu by
probihala na normalnim PC jinde.

Nepouzivate neco takoveho pro sve vlastni ucely ?