Dotaz na kvalitu zdroju z GM

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Neděle Duben 11 17:53:33 CEST 2010

Ano mam, a velice dobre.
Mam je od roku 2006 v provozu 24/365 v rozvadecich v ziharne,
takze v lete bezne teploty >40stC. A jedou vsechny. Zatim neodesel
ani jediny kus. Akorat v me aplikaci ty zdroje jedou tak na max. 20%
zatizeni. Pokud budou dobre umistene/chlazene, nebal bych se toho.

Zato mohu s klidnym svedomim varovat pred malymi zdroji
PS-24 od ELKO-EP. Katastrofa. Prakticky z minulych serii
odeslo cca 60-70%. Komunikace s vyrobcem byla podobna.
Neco uznali, na zbytek se vymlouvali ze zdroje byly spatne nainstalovany,
spatne chlazene, bla, bla.... Ted jsou od nich pouzitelne tak akorat
z rady 60W, ale to jsou jen pretisknute Mean Wely.
A ty si muzete koupit levneji jinde nez u nich.
JURP