Odpověď: Nejake sitove zarizeni vhodne pro upravu a prebastleni

Adam Heinrich konference@adamh.cz
Neděle Duben 11 17:12:06 CEST 2010

Pokud je to na domácí bastlení, tak ta okrajovost nevadí, ne? Píše o tom
ten samý člověk, který dal dokupy oblíbené distro pro BR-6104KP - link
je
http://www.sunspot.co.uk/Projects/Bifferboard/biffer_build_root_files.html
(jeho stránky mají zvláštní strukturu, ale časem se na to dá zvyknout).

Jde o to, co z toho chcete mít. BR-6104KP se čas od času dá za pár korun
sehnat na Aukru, já ho mám na zdi jako RSS čtečku :))

Adam Heinrich
www.adamh.cz