Dotaz na kvalitu zdroju z GM

Zdenek zdej@atlas.cz
Neděle Duben 11 15:35:00 CEST 2010

S timto konkretnim zkusenosti nemam, ale pokud mate vyssi naroky na
spolehlivost, porozhledl bych se po prumyslovych zdrojich jinde.

Pred lety jsme v nekolika aplikacich pouzili levne spinana zdroje (tusim
Elco) a vratilo se nam to na reklamacich i s uroky. Takze jsme se
vratili k osvedcenemu (lec drahemu) Omronu a je svaty pokoj...

Zdenek