[OT] Cim lepit silon - oprava klavesnice HP notebook?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Neděle Duben 11 10:27:07 CEST 2010

PAD jsou na lepeni svine svinute, lepit se daji dvouslozkovymi methakrylaty,
ale az uvidite ceny techto lepidel tak vas lepeni prejde :- )

Pouzit jde i klasicke vterinove lepidlo, ale pro vas to asi nebude to prave
orechove.

Da se zkusit i klasicky kvalitni epoxid a napríklad dil provrtat a vytvorit
epoxedovy cep za ktery to pak cele drzi, ale to je jiz spise modelarina nez
lepeni.

My na lepeni PAD+ocel+keramika pouzivame nejaky specilani lepidlo s cenou
cca 500Kc/g a jeste vytvrzuje pri 5atm a cca 70C

Pokud jde o notebookovou klavesnici tak u HP a nenen u nej se da koupit i
samotny dil tedy jeden cudlik cca 10$ nebo cela klávesnice cca 30$, v
pripade zajmu poslete typove oznaceni a není problem {pouze bez CZ potisku)

PN

>Poradite cim slepit silon , tedy asi polyamid G Pa6 a ocel, pokud to vubec
jde?

U jedne klavesy v klavesnici z notebooku HP Pavilion DV9000 se mi ulomil
"cudlicek", nechce se mi kvuli tomu kupovat cenou novou klavesnici, celkem
by to slo opravit, staci k tomu silonovemu dilu prilepit cca 10mm 0,4mm
oceloveho dratu, ale otazka je zda to jde slepit, tak aby to tak nejak
ddrzelo.

Poradite?

Pripadne nevali se nekomu ve skrini vrak klavesnice z tohoto notebooku,
stacil by mi kousek plastu z enter klavesy u numericke klavesnice.

Dekuji

Jirka