OT kecy, was: FPGA+MCU+Analog

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Duben 10 22:35:54 CEST 2010

> Jako bych to už někde čet, chystáš se taky zrušit patentový  úřad :)

Nie, ten zohral necakane vyznamnu ulohu v dejinach fyziky, takze pre istotu ho treba zachovat...

Ale ked uz je ten vikend... na temu ze uz sa nic nove neda vymysliet...

Kedysi som cital taku poviedku, nepamatam sa uz od koho pochadzala, a detaily si mozno teraz trocha vymyslim... Zacala tym, ze v roku xxx holyvudski producenti zistili, ze uz VSETKO bolo sfilmovane (vratane kucharskej knihy na temu morskych plodov a tiez manhattansky telefonny zoznam). Z nedostatku scenarov ich napadla genialna myslienka, vypisali konkurz na scenaristu s tym, ze uvodne skolenie bude v lukrativnom hoteli na jednom karibskom ostrove. Tam im naozaj davali najlepsi vtedajsi scenaristi (ti co prepisali ten telefonny zoznam na scenar) skolenie, pricom bedlivo sledovali, ci tych amaterov nenapadne nejaka originalna myslienka. Ak napadla, tak pod nejakou zamienkou dotycneho separatne vyradili z kurzu, pricom pri prevoze spat do USA im vzdy akosi padol do mora plneho zralokov... no a scenar potom dopisali a sfilmovali. Ostatnych jednoducho len prepustili s tym, ze su neperspektivni.

Toto fungovalo niekolko rokov. Potom raz jeden z adeptov napisal taky scenar, ze: jedna filmova spolocnost vymyslela, ako pisat nove scenare. Vyhlasila konkurz na scenaristov s tym, ze uvodne skolenie bude v lukrativnom hoteli na jednom karibskom ostrove, a ak tam niekto napise nahodou dobry scenar, tak ho supnu do mora... :-)))

Pekny zvysok vikendu!

wek