Jak na prijimac 4-20mA

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Čtvrtek Duben 8 09:15:04 CEST 2010

Ja uz vam to vcera psal ADG506 jako 16 vstupovy nebo ADG508 jako 8 vstupovy
ci jejich eqvivalenty od jinych vyrobcu.
----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, April 08, 2010 8:43 AM
Subject: Re: Jak na prijimac 4-20mA

No, to zadani je natolik neurcite, ze spis vymyslim co nejvic robustni
reseni. Zkusim to ted probrat se zadavatelem, je fakt, ze mereni na zemi
bude jednodussi, jen mam obavu, jestli budou zarizeni fakt izolovana.
Ale to asi nepomuze ani u mereni na +, jen by se daly v pripade problemu
pouzit externi nezavisle zdroje.
Takze odpor na zem a solidni operak je rozumne reseni?
Jeste bych uvital doporuceni na nejaky analogovy MUX, postaci 4053 atp.
nebo je to na 16b prevodnik naprosto nepouzitelne?
Diky za inspiraci, analogove obvody uz jsem dlouho neresil.

>>> predstavoval... Jen ten Maxim :-(