Nahrada aku v naradi

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Duben 8 09:09:50 CEST 2010

Hmmm, lixx bude v pohode a vydrzi dlouho pokud neni neco osizene - coz
bych u Makity necekal, ale ruka trhu je mocna.

Prvni co se mi nezda je doba nabijeni 30 minut. Neznam zadnou lionku,
ktere by to delalo dobre - no dobre, spis ji to vyslovene neskodilo.

Vlastne ano - delaji se Power Ion clanky, ktere maji kapacitu 1100mA a
povolene nabijeni 3A - tam se ale udava zivotnost radove 500 cyklu.
Power Iony 1600mAh maji psano uz nabijeni jen 2A.

No uvidite... ;-)

Radek Vicek