Nahrada aku v naradi

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Duben 8 08:58:42 CEST 2010

U me to bylo naprosto stejne... akusroubovak stal i s dvema packy
dohromady 700Kc, ale je dvourychlostni, ma brzdu a vypadal solidne i po
pulrocnim pouzivani.

Tak jsem to risknul a nechal si sletovat pack za 1200Kc (i s praci).
Vysel draho i proto, ze je to 18V takze hodne clanku.

Zatim se do vyplatilo - od te doby baterie neresim - chova se to jak
lionka - kdyz potrebuju vrtacku tak po ni sahnu a vrtam.

Radek Vicek