maly disk 2, 5 dnes na postu - chtel jsem zalozit nove vlakno , ale neproslo to ???

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Středa Duben 7 11:15:57 CEST 2010

>chtel jsem zalozit nove vlakno , ale neproslo to ???

Trapne bych si tipnul, ze mate vic emailovych uctu, a
ten implicitni, neni do konfery a zapomnel jste vybrat,
jakym uctem budete posilat email do konfery....
Ona jaksi z cizich uctu pise, ze ceka na schvaleni, taky
se mi to stava.

Kdyz jste dal odpovedet, tak email klient ocividne, zvolil
spravny ucet, ktery se pouziva pro konferenci :-D

Zdenek Aster