Nahrada aku v naradi

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Duben 7 09:24:17 CEST 2010

nejak jsem nepobral do ceho ze to chcete...

nicmene ty clanky jsou asi na naradi nevhodne - bezne si treba
akuvrtacka vezme kolem 20A (pri zastaveni i vic) - nekdo tam pise dole v
recenzi, ze nedaji vic jak 4C coz je cca 5A.

dalsi veci je ze budete muset vyresit nabijeni s balancovanim a
zajisteni ochrany proti vybiti pod 2.5V/cl

sice jsem velky priznivec cehokoliv s LiXX, ale do akuvrtacky jsem si
nechal sletovat poctive modelarske NiCd Sanyo 1700SCR - o te baterce
naprosto nevim - neveril jsem, ze jeste existuji dnes NiCd clanky co se
za dva dny nevybijou, ale tohle se chova uplne stejne jako LiXX

Radek Vicek