napajanie vykovovej LED (aj ked v skutocnosti sme potomrozoberali zdroje blizsie nemenovanej znacky)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Duben 5 23:26:48 CEST 2010

Hmmmm tak to je teda fakt hanba na moju hlavu.... tymto sa znacke Mean Well hlboko ospravedlnujem a odvolavam co som kedy o nej povedal.

wek