Kdyz se srazi protony - litaji trisky :-)

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Duben 5 13:26:28 CEST 2010

Zdravím,
  já to mám taky na Linuxu. Stačí mi dát "java -jar atlantis.jar" a vše se
korektně spustí. V levém okně jsou rovnou vidět nějaké trajektorie a jiné
artefakty, ale stojí to. Tak se pokusím v pravém okně (Atlantis GUI) dát
File -> Read event from URL (live). Naskočí mi okénko s možností zadat URL,
které je předvyplněné (a končí slovem Default). Nicméně, jak konstatuje
Jakub, to napíše "Not a valid event source" a neukáže to nic nového.
  Tož je tu ta otázka, co tam zadat jako URL...
    Zdraví Pavel.