Kdyz se srazi protony - litaji trisky :-)

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Duben 5 10:04:20 CEST 2010

Zdravím,
  jsem na chalupě, ale samozřejmě to tu mám také puštěné a hned ráno jsem se šel podívat, jestli to ještě létá a vskutku, ono ještě ano, i teď v 10 hodin. Opravdu pěkné! Z nějakého důvodu se mi tu nenačítá elogbook, tak vidím jen ty vistary. Včera jsem si všiml výpadku boosteru vlivem netěsnosti vody, takže nebyly protony, ale LHC to naštěstí nevadilo, ten už měl v tu dobu stable a tak je nepotřeboval. Jen tak dále!
  Zdraví Pavel.