Zesilova

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Neděle Duben 4 20:52:45 CEST 2010

myslim ze to je len kus preglejky s nalisovanym motivom, ziadne zazraky
by som za tym nehladal.
Na to aky je to uchvatny zazrak je ale cena velmi nizka, takze tipujem
ze to je kopia uz asi piatej generacie. Podobne ako u wifi anten, ved aj
tu na konferencii su ludia co sa snazia tie anteny kopirovat a z
povodnej ostalo snad uz len to ze to predavaju ako prislusenstvo ku
wifi, ale nic ine to nema spolocne. V TV to predavaju za 500,- potom sa
najde niekto kto to vidi a povie si ze to dokaze predavat za 300,- potom
dalsi co chce zarobit to da za 200,- az sa dostaneme ku 39,- a zarabame
na postovnom :-)
Ak ma niekto dobry mikroskop rad prispejem na pitvu.
b.