Zesilovač GSM signálu

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Neděle Duben 4 19:46:43 CEST 2010

No, to je nazor!! Vzhledem k tomu, ze mu to minimalne jeden z kupujicich
schvalil - neboli dal kladne hodnoceni za aukci
pripoustim nejake snazeni vyrobku ve forme " pridavnych prvku" k antene.
Vzpominam si, ze onehdy jsem kupoval  pridavne direktory k sitove antene
( madrace) a  fungovalo to.
JaKub