RE: 2 otázky ohledně WI-FI

LM317 lm317@centrum.cz
Sobota Duben 3 02:00:10 CEST 2010

Nastavil jsem v routeru i u adapteru ve stolnim PC normu G, u adapteru
Atheros v notebooku bohuzel nic nastavit nejde :-( Rychlost se zvedla jen
zanedbatelne, na 1,4MB/s, to bude mozna nizsim zarusenim ted v noci. Zkusil
jsem na notebooku nainstalovat nejnovejsi driver, bohuzel adapter pak nebyl
schopen vubec provozu, musel jsem se vratit ke starsi verzi driveru. Take
jsem zkusil nastavit nizsi fragmentaci (ted je na maximu 2432), dal jsem ji
na 1000, ale rychlost pak klesla na cca 0,5MB/sec. Jestli to dobre chapu,
data se "rozsekavala" na mensi kousky, coz zpomalovalo prenos. Nic vic uz
asi udelat nepujde,presto dekuji za namety. Petr

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of nesvacil@posys.cz
Sent: Saturday, April 03, 2010 1:06 AM
To: HW-news
Subject: Re: 2 otázky ohledně WI-FI

To B Vam prave urcuje 11mbit. G je to 54mbit.

U Wifi je lepe zarizeni nadohled, protoze zarizeni navzajem o sobe vedi
a vedi, ze druhe zarizeni vysila neboli nezacnou vysilat najednou.
Pokud zde mate hodne siti, tak se navzajem rusi. G normu bych moc v tom
pripade nedoporucoval. Muze dojit k tomu, ze to pujde jeste pomaleji. Je
to vzdy sazka do loterije, kolik lidi kolem v dany okamzik vysila.
Pokud tam mate husto, tak by bylo dobre take nastavit vetsi framentaci,
ale to az v pripade, ze vam to nepojede.

Jinak nastaveni wifi bych ve win hledal primo u adapteru tj. ne v siti.
... nad ikonou Pocitiac ... vlastnosti ... sprava zarizeni ... najit
wifi adapter... vlastnosti.. upresnit.

Jirka
/hw-list