2 otázky ohledně WI-FI

Minář Petr 'měřák' pminar@centrum.cz
Pátek Duben 2 21:36:04 CEST 2010

LM317 napsal(a), Dne 2.4.2010 20:21:
> Zdravím vás,
>
> ad ad1) :-) Z prohlížeče událostí jsem se dověděl, že přenos selhává
> pravděpodobně díky selhání hardwaru.

"pravděpodobně" - takovou chybovou hlášku neznám :-)

> [...]
> 1,0-1,3MB/sec. Šlo mi spíš o to, proč to nelétá třeba 5 nebo 6MB/sec?
> Zabezpečení je WPA-PSK, šifrování TKIP, na ostatní otázky nedokážu
> odpovědět, v síťování jsem amatér ;-) DNS předpokládám že není, nikde jsem
> to nenastavoval, když jsem to zasíťovával, ani nevím, co to je. Prostě jsem
> ve vlastnostech wi-fi připojení, v TCP/IP nastavil, aby adresu IP dodával
> DHCP server, v názvech obou počítačů nastavil stejné jméno pracovní skupiny,
> a u složek, které se mají sdílet, povolil sdílení a možnost zápisu. Jestli
Jen pro upřesnění:
- DHCP server poskytuje (zapůjčuje) IP adresu podle MAC adresy (unikátní
označení) síťové karty danému PC nebo zařízení
- DNS server (nebo lokální nastavení) zajišťuje překlad jmen (počítačů
či zařízení) na IP adresy (musí být v síti unikátní) a zpět. V síti je
totiž důležitější IP adresa, jméno je pouze druhotné a slouží jako
alias, může být i více jmen pro jednu IP

a na druhý počítač se dostáváte jak, předpokládám že otevřete Místa v
síti, počítače ve skupině (nebo celá síť)a pak tam vidíte jména počítačů
(nebo IP)?

	Petr "měřák" Minář