RE: 2 otázky ohledně WI-FI

LM317 lm317@centrum.cz
Pátek Duben 2 20:21:12 CEST 2010

Zdravím vás,

ad ad1) :-) Z prohlížeče událostí jsem se dověděl, že přenos selhává
pravděpodobně díky selhání hardwaru. Na radu vašeho předchůdce jsem
nainstaloval nejnovější drivery a podstatně se to zlepšilo, zkusil jsem
přenést několik GB dat a chcípá to teď až tak po 10 minutách, což asi budu
muset akceptovat, holt wi-fi není 100%.

ad ad2) Latence tam samozřejmě nějaká je, ale stále to proudí okolo těch
1,0-1,3MB/sec. Šlo mi spíš o to, proč to nelétá třeba 5 nebo 6MB/sec?
Zabezpečení je WPA-PSK, šifrování TKIP, na ostatní otázky nedokážu
odpovědět, v síťování jsem amatér ;-) DNS předpokládám že není, nikde jsem
to nenastavoval, když jsem to zasíťovával, ani nevím, co to je. Prostě jsem
ve vlastnostech wi-fi připojení, v TCP/IP nastavil, aby adresu IP dodával
DHCP server, v názvech obou počítačů nastavil stejné jméno pracovní skupiny,
a u složek, které se mají sdílet, povolil sdílení a možnost zápisu. Jestli
to takhle stačí?

Hezký večer přeje Petr