RE: Příklepová vrtačka

DeeJay deejay@email.cz
Úterý Září 29 09:50:40 CEST 2009

Musim se pripojit ke kolegum kteří mají levne vrtaci kladivko z nejakeho Bau
... puvodne sme ho měli v praci a nikdo s tim nechtel delat - pujcil sem si
ho a v pohode s tim vysekal diru na komin přes panel-prekvapilo me to. Jak
klukum v praci odesla i poslední Boska tak se dozadovali vraceni a koupil
sem si v Makru svoje (pravda ma trosku silnejsi motorek,ale konstrukce je ta
stejna ) stalo do 2litru. Spokojenej sem jak zelva :-) takze na takoveto
domaci vrtani sekani je fajne ...

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Tuesday, September 29, 2009 9:18 AM
To: HW-news
Subject: Re: Příklepová vrtačka

Zmineny kolega mi nedavno psal (nemuzu to najit), ze se mu to stalo a
oprava je pry v radech korun za nove kulicky do upinace (pokud si to
pamatuji spravne).
A jestli vas to potesi tak u te znackove Makity byl uplne ten samy problem.
SDS upinac je treba drzet v cistote a obcas mirne namazat.

Radek Vicek

Serych Jakub napsal(a):
> 2) Zivotnost je samozrejme omezena, ale na sem tam pouziti to opravdu
vydrzi. Jak jsem psal, me se to zacalo rozpadat po cca 15 ti elektrikarskych
krabicich zasekanych vcetne kabelu do toho nejtvrdsiho panelu, ktery si
dokazete predstavit. I k tomu dodane vrtaky kupodivu drzi velmi uspesne -
rozpadani se tyka hlavy pro uchyceni vrtaku - vrtak mi z ni vypadava, ale
samotny vrtak (sekac) je OK.