Příklepová vrtačka

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Září 29 09:13:27 CEST 2009

Hmmm, mel jsem na tohle tema nekolikaletou (na pokracovani) hospodskou
debatu s kolegou co byl vyznavac znackoveho naradi. Postupem casu zmenil
nazor - jak mu znackove naradi odchazelo pri stavbe jeho baraku
(prestavba stareho baraku). Navic u cajku za 10.000Kc mate strach ho
nekam polozit aby se na nej neco nevylilo.

Pred 5 lety jsme koupili za nejakych 1100Kc tohle kladivo 850W od Asistu:
http://www.zalevno.cz/z/436996/naradi-a-stroje/vrtacky-a-kladiva/pneumaticke-vrtaci-kladivo-asist-850w

odeslo az pote co jsme na nej pridelali straslivy 60mm trubkovy 1m
dlouhy vrtak - ozubene kolo je do prevodu tlacene perem a tu silenou
silu nevydrzelo a zaclo preskakovat a prislo o zuby. Dodnes ale funguje
jako sbijecka.
Ja pred mesicem v panelaku mel vrtat asi 20ks 12mm der a tak jsem ho sel
znovu koupit a nastesti jej sehnal za tusim 1200Kc v Obi kde ho
doprodavali - maji tam ted uz jen ty novejsi a drazsi "ocucane" typy
ktere se mi moc nelibi.
V kufriku jsou i celkem slusne vrtaky a vyborne sekace - vydrzi vic nez
lecktere znackove.

P.S. Kolega uz take pouziva 2 roky tohle kladivo a je spokojeny - sekace
ma uz sice polovicni, ale jinak krome obcasneho namazani neni zadny
problem. Ono take proc ne kdyz je to okopirovana 15 let stara profi
Makita - vim to protoze jsme si ji pujcovali na montaze siti.

P.P.S. Pri amaterskem pouziti nejde nikdy o zivot a prinejhorsim se
seberete a dojedete si do kramu koupit nove. Navic ty amaterske rady
znackovych cajku jsou uplne stejne jak ty "neznackove".

Radek Vicek