RE: Příklepová vrtačka

Martin Locker locker@vosrk.cz
Úterý Září 29 08:18:39 CEST 2009

Zdravím,

pokud to chcete opravdu použít jen sem tam, tak se připojuji s tím, koupit
jakékoliv pneumatické kladivo BAUxx. Brácha s ním postavil celý barák a to se
pár děr vrtalo a něco v betonu vybouralo. Odešlo do věčných lovišť po 3 letech,
když vrtal díry na zábradlí a chytil nějaké železo. Ale v každém případě se
to určitě zaplatilo (cena cca 1500,-)

Martin L.