O policiejnim state (Re: Re: Polske allegro)

Prichy prichy@volny.cz
Pondělí Září 28 22:16:02 CEST 2009

ovsem vytrhnuto z kontextu celeho meho "objemneho" prispevku :-)

mam tu detektivy, krete platim a oni mi honi zlodeje chleba ....jinde mi
mi kradou jeden mercedes za druhym a nikoho to nezajima.

myslim, ze je to jen dalsi bezvyznamne tema.....asi moc prakticky a
bezemocni pohled.

omlouvam se vsem koho by to pohorsovalo