Kalibrace geigerova citace

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Neděle Září 27 10:30:46 CEST 2009

Jo to je velmi pekny zpusob, jenze trosku nebezpecny na domaci dilnu.
Puvodem meho dotazu bylo, mel jsem pujceny profi detektor a mam jeden
postaveny. Oba vykazovaly jine vysledky co do poctu zachycenych castic.
Patrne kazda GM trubice je jina a ma i jinou absorbci castic s energii
keV nebo MeV.

KPR