OT: testy paliva

APA navrhpcb@gmail.com
Neděle Září 27 06:49:45 CEST 2009

Jo, skutecne tak jsem kdysi slysel, uz si to nepamatuji presne, ze tam ma
shnel vlastni kohout a ze ty aditiva pridava ridic do cisterny (je toho
minimum) a ze se to cestou promicha...

Tohle by nemuselo byt tak tezke overit, je tu nekdo z rafinerky? :)

A jestli ne, tak jestli mate podklady, soupnete je nejakym inteligentnejsim
novinarum at se v tom postouraji... to plati i s vasimi tezemi o rodinnych
vazbach. Copak na to neslysi ani ten kdo jmenuje predstavenstvo Coi?

A kde jsou ty AV zaznamy? No jo kdo je ma tak je za nejaky ten milion radsi
proda (pokud ma zaludek a odvahu) nez by je dal na Youtube :-)

Je to logicke, jednak  musle ma (chce jej prodat)  podil v ceske rafinerske,
druhak nafta je komodita,ktera se prodava v radech Mt tudiz se nemuze daleko
prepravovat tzn. k pumpe se veze z pokud mozno nejblizsi rafinerie  a
vsechna auta tzv. jezdi k stejnemu kohoutu, to to ma aditivovat ridic
cisterny cestou nebo jak?
Tolik k palivum.