Polske allegro

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Sobota Září 26 19:57:36 CEST 2009

Hezky vecer,

take jsem jiz byla na policii "podat vysvetleni" kvuli nakupu pres
Aukro. A nevidim na tom nic spatneho, protoze ten maniak prodaval palena
CD. Ja od nej koupila C520D a uz byl problem :-) Ackoli to vubec neni CDcko.

Pokud nekdo porusuje zakony, tak to patri do kompetence policie, od toho
ji take mame (tedy meli bychom mit), tak nevim, proc je rec o bonzovani
a buzeraci.

Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den pr(eje

					Saša K. Svobodová