OT: testy paliva

APA navrhpcb@gmail.com
Sobota Září 26 14:45:24 CEST 2009

Kdy konecne zacne COI zverejnovat vysledky odberu na pumpach??? Jejich
vymluva o tom, ze pumpa ma uz davno jinou dodavku po dokonceni testu jsou
smesne vymluvy, nemyslite??

Ty pumpy nemaji skoro zadnou motivaci hlidat kvalitu, coi je to nejaka
pokuta proti ztrate duvery?

Apelujte na sve poslance :-)