pripojeni LCD displeje s hd44780 k 3,3V uC

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Září 25 12:16:11 CEST 2009

No ja naopak v COG vidim (pro amaterskou praxi) radu nevyhod. Treba
atypicke konektory (je pro mne jednoduzsi pinlista nez konektor na
paskovy vodic), problem s uchycenim (tu klasickou obludu proste
prisroubuji).
Pro prumyslovou vyrobu to samo nevadi:)
Marek