pripojeni LCD displeje s hd44780 k 3,3V uC

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Září 25 09:44:14 CEST 2009

v case kedy som staval DDS to bol dost velky problem lebo vacsina
kontrolerov v tom case bola CMOS, napajana z 5V (min. 3.5V), takze 3.3V
signaly nevedeli prijat. Podarilo sa najst par kuskov ktore boli
napajane z 5V ale mali TTL vstupne urovne takze vedeli spracovat 3.3V
signaly.
Pevne verim ze sa situacia na trhu uz zlepsila, 5V logiku som nepouzil
uz ani nepamatam...
b.