OT Re: FK Technics IPC-1

Raven raven@wo.cz
Pátek Září 25 07:11:19 CEST 2009

V dobre vire jsem podal informaci o IPC-1, uz dlouho toho lituji a
omlouvam se.
Mohl jsem predvidat, ze se to zvrhne timto zpusobem. Ty kydy o tom jak
ziskat levneji nabijecku na nemeckou adresu, kecy o koblihach, licencich
softu i nanucich jiste vetsinu nezajimaji. Proto bych prosil toto vlakno
ukoncit.

Dekuji Raven.