OT Re: FK Technics IPC-1

DeeJay deejay@email.cz
Čtvrtek Září 24 20:45:12 CEST 2009

Neni to tak dlouho co se provalilo, ze premiove produkty u (zachodove) musle
jsou ponekud odlisne od tech co se prodavaji pod stejnou znackou na zapad od
nasich hranic - palivo sice odpovida normam, ale nejaky ten pridavek za
2-5kc navrch se moc nekona. Nasledovaly marketingove kecy ze CR je
specificky trh a kdesi cosi ....
Proste blbym cechum pry staci kdyz se tam napise Pawr a mame tu prodej
lestenych prdu.
Benzinky a distributori jsou domluveni - statu je to fuk, pojdme tedy skubat
dokud je co. Priklady lze najit vsude - viz telekomunikace ,banky atd... ale
to uz tu probehlo.

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Rollfree
Sent: Thursday, September 24, 2009 8:19 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Re: FK Technics IPC-1

Kdysi hodne davno v zacatcich podnikani jsme taky meli jeden nakladak.
Docela me stvalo, ze sofer bral naftu vetsinou u ne zrovna nejlevnejsi
pumpy. Ale na dotaz proc to tak je mel vzdy nevyvratitelnou odpoved,
ze kdyz to bere jinde, "tak to auto pak nejak netahne".

Az se jednou prokecl v hospode, ze bere zasadne tam, kde se daji
sbirat ruzne body nebo jine prebendy.

Ten priznak vody v nafte se nejak "loguje" nebo je to jen vyjadreni ridice ?

rollfree

*********

| Tak Vam nevim, ale je to jen moje osobni zkusenost, nechci delat zadny
flame......